انواع مارک و لیبل و مارک طرح استیل و مارک پارچه ای
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

انواع مارک و لیبل

همانند ساخت تندیس، مارک و لیبل نیز معمولا براساس ماده اصلی سازنده آن دسته بندی می‌شوند. هر نوع مارک و لیبل با محصول خاصی ارتباط دارد. دسته بندی مارک می‌تواند بسیار متنوع و گوناگون باشد.در قسمت زیر ۶ دسته از انواع اصلی مارک و لیبل بیان شده است. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا درباره هر نوع مارک و فرآیند تولید آن با شما مطالب ارزنده‌ای را در میان بگذاریم.

 فلزی

مارک سیلیکونی

مارک پلی استر

مارک چرمی

مارک پارچه ای

مارک طرح استیل

مارک پارچه ای

مارک و لیبل پارچه‌ای یکی از انواع رایج نشان بر روی پوشاک است. مارک پارچه‌ای برای نمایش سایز یک لباس یا نام برنده سازنده آن به کار می‌رود. تولید این مارک‌ها اغلب به روش دوختی می‌باشد.با توجه به اینکه مورد شست و شو قرار می‌گیرد، مارک پارچه‌ای به گونه‌ای ساخته می‌شود که در برابر چنین آسیب‌هایی مقاوم باشد. قیمت مناسب و قابلیت استفاده از رنگ‌ها و طرح‌های مختلف مارک ‌پارچه‌ای را بسیار پرکاربرد کرده است.

مارک طرح استیل

مارک و لیبل طرح استیل ظاهری شبیه به مارک فلزی دارد اما از ABS ساخته شده است. مارک مولتی استایل نام دیگر این نشان می‌باشد. چاپ لیزری بر روی  ساخت مارک و لیبل طرح استیل باعث زیبایی بیشتر آن می‌شود. رنگ طلایی و نقره‌ای برای پس زمینه این مارک انتخاب می‌شود. بعد از برش یا داغی قسمت‌هایی که موردنظر مشتری است با توجه به جنس اولیه به رنگ مشکی در‌می‌آید. قیمت مناسب و ظاهر شیک مهم‌ترین ویژگی مارک طرح استیل می‌باشد.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: